IQ badboll

Tempot på jobbet är högt för tillfället. då det är en planerad uppstart inom en snart framtid. Alla stressar med jobben och det blir mycket övertid. idag fick jag hoppa in extra som brandvakt på övertid. det var ett gäng som skulle utföra mätningar till vilka de behövdes kablar, dessa kablar dras genom en branddörr som pga av kablarna inte kan stängas ordentligt. när en branddörr inte kan stängas säger reglerna att det måste finnas en brandvakt. Jag! jag menar OM betonggolvet skulle få för sig att självantända. så där satt jag ensam iklädd neongul sparkdräkt på ett kallt betonggolv flera våningar under markplan och vaktade en öppen dörr i 3,5 h.

(beskrivningarna av min arbetsplats kan låta ganska vaga. vill inte att bloggen ska komma upp i fel sammanhang personer jag jobbat med har bloggat detaljerat och blivit tvingade att stänga bloggen och fått varningar kommer därför inte nämna värken namn, företag eller utrymmesbenämningar.    men ni vet ju var jag jobbar! )

Leave a Reply

