tryggt eller creapy??

när någon vet mer om dig än vad du själv gör.

igår var jag och gjorde lite sista-minuten-shopping med min kära vän och reskamrat M. jag går för en stund i egna tankar om allt och inget och plötsligt frågar M

-Vad är de?

jag svarar oförstående

-Vadå?

-Nej du andades som du gör när du tänker. va det något speciellt?

Vi har kanske träffats 5 gånger sedan vi kom hem från asienresan men känner varandras egenheter som det var igår.. blev full i skratt när han sa det och med ens var alla mina existeciella problem ur världen och vi hade en synnerligen trevlig shoppingrunda =)

Leave a Reply

